Alle beoordelingen zijn van Takeaway.com klanten die besteld hebben bij Pizza Toni Antwerpen. Meer weten? Ontdek meer
Fleur
22 jun 2026 om 21:22
Superlieve bezorger
Patrick
21 jun 2026 om 19:24
zoals zo vaak, lekker en goed gevuld. Gezien het uur toch nog snel en vriendelijke levering.
Sandra
21 jun 2026 om 18:53
heel lekkere pizzas
Mark
20 jun 2026 om 20:47
vorige keer hadden we negatieve recensie geschreven...maar werden keurig gebeld door manager en uitgelegd wat er van onze kant was en dat dus kunnen uitleggen. Nu vandaag weer besteld en het was weer zoals altijd. Superlekker!!. Thnx
Sarah
20 jun 2026 om 20:09
Heerlijke pizza’s en snelle levering!
Tarma
19 jun 2026 om 20:44
DA WAS AANN SORRY GEEN WOORDEN